MAJLIS PERPISAHAN SEKOLAH AL-MUJAHIDEEN

Tanggal 31 Disember 2008, tamatlah perkhidmatan Yaya sebagai Guru Besar di Sekolah Al-Mujahideen, Damansara Utama. Sepanjang tempoh minggu pertama persekolahan tahun 2009 ini, Yaya masih pergi ke sekolah untuk menyerah tugas kepada Guru Besar baru iaitu Ustaz Mohd Naim bin Mohd Noor.

Tanggal 9 Januari 2009, pihak sekolah telah mengadakan Majlis Perpisahan untuk Yaya. Yaya sedih sangat bila melihat kawan-kawan (guru & kakitangan) buat kali terakhir terutama sekali wajah murid-murid yang Yaya sayang sangat. Airmata sudah mula mengalir sewaktu terlihat ada murid-murid menggelengkan kepala tanda tidak mahu Yaya pergi meninggalkan sekolah ini.

Terima kasih buat murid-murid yang bersusah-payah memberi hadiah untuk Ustazah. Hadiah yang paling berharga buat Ustazah adalah kenangan murid-murid bersama Ustazah sepanjang 5 tahun di Sekolah Al-Mujahideen.

Terima kasih buat semua guru dan kakitangan yang telah bekerjasama dan memberi sokongan kepada Yaya sepanjang pentadbiran Yaya di sekolah ini. Jasa kalian tetap Yaya ingat dan yang paling penting ukhuwwah tetap terjalin walau di mana kita berada. Segala hadiah yang diberi, majlis yang dibuat bagi meraikan Yaya....Yaya sangat terharu....kenangan bersama akan Yaya abadikan selama-lamanya.

Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Maaf Zahir & Batin

Maaf Zahir & Batin
Marilah kita sama-sama menghayati erti pengorbanan sebenar hari raya korban ini.. InsyaAllah semoga kita mendapat rahmat daripada-Nya....Amin Ya Rabbal 'Alamin